Informujemy, że w związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzeniania się tzw. koronawirusa (COVID – 19), w trosce o bezpieczeństwo zarówno pracowników Spółki jak i interesantów, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2020 Zarządu MPEC Przemyśl Sp. z o.o., począwszy od dnia 16 marca 2020r. do odwołania
OBSŁUGA KLIENTÓW ODBYWAŁA SIĘ BĘDZIE WEDŁUG PONIŻSZYCH ZASAD
Wszystkie sprawy związane z obsługą odbiorców prosimy zgłaszać zgodnie z poniżej przedstawionym zakresem kompetencyjnym i tematycznym:
W sprawach dotyczących:
zawierania, zmiany i rozwiązania umów sprzedaży ciepła;
rozliczeń za ciepło i wystawiania faktur za ciepło;
obsługi Internetowego Biura Obsługi Klienta;
bieżących płatności za ciepło;
zaległości w opłatach za ciepło oraz odsetek naliczonych z tego tytułu;
Prosimy o kontakt z Kierownikiem Działu Umów i Rozliczeń – Tomaszem Szczerbowskim
tel. 533-378-306
W sprawach dotyczących:
możliwości i zasad przyłączania obiektów do sieci ciepłowniczej;
umów o przyłączenie obiektów do sieci ciepłowniczej;
warunków technicznych dotyczących przyłączenia obiektów do sieci ciepłowniczej;
w pozostałych sprawach związanych z realizacją zadań inwestycyjnych – przyłączaniem obiektów do sieci ciepłowniczej;
Prosimy o kontakt z Kierownikiem Działu Rozwoju i Inwestycji – Sławomirem Płoszajem
tel. 519-116-391
Z podanymi wyżej osobami prosimy kontaktować się w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00
W pozostałych sprawach dotyczących w szczególności:
zgłaszania awarii i zakłóceń w dostarczaniu ciepła;
wstrzymania dostaw ciepła do obiektów (zakończenia sezonu grzewczego)
Prosimy kontaktować się z Dyspozytorem Ruchy pod całodobowym nr tel.:
16 670-03-71; 519-147-071 lub pod nr Pogotowia Ciepłowniczego - tel. 993.
Sprawy związane z obsługą odbiorców można również zgłaszać:
na adres e-mailowy:
za pomocą indywidualnego konta IBOK(dla odbiorców zarejestrowanych w systemie IBOK).
Jednocześnie, chcąc usprawnić komunikację z naszymi odbiorcami informujemy, że wszelkie zgłoszenia kierowane do nas drogą elektroniczną (e-mail) na adres: będą rozpatrywane i uwzględniane na podobnych zasadach jak przy zgłoszeniu osobistym w siedzibie naszego przedsiębiorstwa.
Korespondencję listową
prosimy umieszczać w skrzynce pocztowej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku administracyjnego przy ul. Płowieckiej 8
Kasa
mieszcząca się w siedzibie MPEC będzie nieczynna. Wpłaty prosimy dokonywać na konto bankowe Spółki.
W sytuacji, gdy Państwa sprawy nie uda się nam rozwiązać telefonicznie lub e-mailowo, ustalimy w porozumieniu z Państwem indywidualny i dogodny dla Państwa sposób załatwienia sprawy.
Równocześnie informujemy, że w powyższym okresie MPEC Przemyśl Sp. z o.o. będzie realizował w sposób ciągły dostawę ciepła do Państwa obiektów.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z
.