Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Obsługa odbiorców prowadzona jest przez poszczególne działy przedsiębiorstwa, w ramach przydzielonych obszarów kompetencyjnych.
Jeżeli chcecie Państwo uzyskać informacje o:
- fakturach i płatnościach,
- stosowanych taryfach i cennikach,
- trybie zawierania umów sprzedaży ciepła
prosimy o kontakt z pracownikami Działu Sprzedaży i Marketingu
budynek siedziby Spółki w Przemyślu przy ul. Płowiecka 8, I piętro, pok. nr 21, 22, 23
tel. 16 670-74-02 wew. 237, 239, 245, 240 lub 268
Więcej szczegółowych danych kontaktowych Działu Sprzedaży i Marketingu
Dział Sprzedaży i Marketingu
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu |
Specjalista ds. Ekonomicznych i Rozliczeń z Odbiorcami |
Referent ds. Sprzedaży i Rozliczeń |
Jeżeli chcecie Państwo uzyskać informacje o:
- procedurze, warunkach i kosztach przyłączenia obiektu się do sieci ciepłowniczej,
- warunkach technicznych dostawy ciepła do obiektu
prosimy o kontakt z pracownikami Działu Rozwoju i Inwestycji
budynek siedziby Spółki w Przemyślu przy ul. Płowiecka 8, I piętro, pok. nr 16 - 19
tel. 16 670-74-02 wew. 246, 248 lub 249.
Więcej szczegółowych danych kontaktowych Działu Rozwoju i Inwestycji
Dział Rozwoju i Inwestycji
Kierownik Działu Rozwoju i Inwestycji |
Starszy Inspektor ds. Technicznych |
Starszy Inspektor ds. Technicznych |
Specjalista ds. Technicznych |
Jeżeli chcecie Państwo uzyskać informacje o:
- awariach i przerwach w dostawie ciepła oraz przewidywanym czasie ich usunięcia, lub
- zgłosić wystąpienie awarii lub zakłóceń w dostarczaniu ciepła
prosimy o kontakt z Dyspozytorem Ruchu - budynek Wydziału Sieci i Węzłów - Przemyśl przy ul. Płowiecka 8, I piętro, pok. nr 3,
tel. 16 670-03-71, 519-147-071 lub nr Pogotowia Ciepłowniczego - tel. 993.
Przyjmowanie stron w sprawie skarg i wniosków:
Prezes Zarządu Tomasz Szczerbowski - codziennie w godz. 8.00 - 13.00