Dobór, montaż i wymiana armatury w komorze ciepłowniczej K2/A
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM
DOBÓR, MONTAŻ I WYMIANA ARMATURY W KOMORZE CIEPŁOWNICZEJ
w trybie
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
- ZAMAWIAJĄCY
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o. ul. Płowiecka 8, 37-700 Przemyśl
tel.: 16 670-74-02
fax: 16 670-53-84
e-mail:
web: www.mpec.przemysl.pl
KRS: 0000127415
NIP: 795-020-07-28
REGON: 650024129
- NUMER SPRAWY
4/ZP/2025
- TRYB I KATEGORIA ZAMÓWIENIA
Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony
Kategoria zamówienia - roboty budowlane
- TRYB POSTĘPOWANIA
Przetarg nieograniczony
Postępowanie niniejsze dotyczy zamówienia sektorowego na roboty budowlane poniżej kwoty 5 382 000 euro i do jego udzielenia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320).
Postępowanie przetargowe prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w MPEC Przemyśl Sp. z o.o., stanowiący załącznik Nr 1 do Zarządzenia Zarządu MPEC Przemyśl Sp. z o.o. Nr 1/2021 z dnia 4 stycznia 2021 r.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dobór, montaż i wymiana armatury w komorze ciepłowniczej K2/A przy ul. 29 Listopada w Przemyślu.
- WADIUM
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 11 czerwca 2025 r. do godz. 13.00
- ZAKRES PRAC STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (OBJĘTYCH OFERTĄ)
W składanej ofercie należy przewidzieć wykonanie prac opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ):
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – WYKONANIA PRAC
- Wymagane jest, żeby prace związane z koniecznością wprowadzenia przerwy w dostawie ciepła, Wykonawca wykonał w ciągu 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku)
- Termin zakończenia całości przedmiotu umowy- do dnia 20 sierpnia 2025 r.
- WYMOGI DOTYCZĄCE SKŁADANEJ OFERTY
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym(Załącznik Nr 2 do SWZ), wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami określonymi w SWZ.
- Składana oferta (formularz ofertowy) musi zostać podpisana przez umocowaną prawnie osobę lub osoby reprezentujące oferenta lub posiadającą stosowne pełnomocnictwa.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca powinien przedstawić referencje dotyczące wykonania prac w komorach ciepłowniczych, wymianę zasuw czy wykonania prac spawalniczych na średnicy Dn300, Dn500 (wg Załącznika Nr 3 do SWZ).
- MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta – postępowanie Nr 4/ZP/2025 nie otwierać przed godz. 12:00, 12 czerwca 2025 r.” w jeden z wybranych sposobów:
- złożyć w sekretariacie Zamawiającego mieszczącym się w siedzibie MPEC Przemyślu Sp. z o.o. w Przemyślu przy ul. Płowieckiej 8, I piętro;
- przesłać pocztą na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o., 37-700 Przemyśl, ul. Płowiecka 8.
Oferty powinny zostać złożone w terminie do dnia 12 czerwca 2025 r. do godz. 11.00. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 czerwca 2025 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego (w Sali Narad). Przedstawiciele oferentów mają prawo uczestniczyć w otwarciu ofert.
- KRYTERIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT
Ocena ofert będzie przeprowadzana na podstawie poniższych kryteriów:
- Cena oferty (sumaryczna kwota wszystkich zadań objętych ofertą) – 92%
- Warunki gwarancji – 8%
Szczegółowe kryteria oceny - według Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO - WYŁONIENIA WYKONAWCY / DOSTAWCY NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH OFERT
Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi do pięciu dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od daty otwarcia ofert.
- UDOSTĘPNIONE PRZEZ MPEC DOKUMENTY POTRZEBNE DO PRZYGOTOWANIA OFERTY – ZAŁĄCZNIKI
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) z załącznikami;
- Wzór umowy z wykonawcą/oferentem określającej zasady i warunki wykonania zadania;
- Regulamin zamówień sektorowych.
- DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez rozstrzygnięcia, bez podania przyczyny przed otwarciem ofert w sytuacji, gdy występują okoliczności nieznane wcześniej uzasadniające unieważnienie postępowania. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty także, gdy po otwarciu ofert okaże się, że przekracza ona budżet Zamawiającego przeznaczony na dane zadanie.
- OSOBY UPOWAŻNIONE DO UDZIELANIA INFORMACJI
Wszelkich informacji w sprawie postępowania udziela w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00:
Lidia Rostecka - w sprawach dotyczących postępowania
– tel. 16 670 42 53 wew. 247;
– e-mail:
Bożena Martyńska - w sprawach technicznych
– tel. 16 670 42 53 wew. 244;
– tel. mob. 533 378 302
– e-mail:
Przemyśl, dnia 29.05.2025 r.
Dokumenty dotyczące przetargu
Ogłoszenie o zamówieniu sektorowym (1,09MB)
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) + załączniki (2,37MB)
Załącznik nr 1 do SOPZ (73,04KB)
Potwierdzenie zrealizowanych zadań (482,03KB)
Wyjaśnienia i korespondencja z oferentami
Odpowiedzi na pytania oferentów (04.06.2025 r.) (488,88KB)
Odpowiedzi na pytania oferentów (10.06.2025 r.) (487,29KB)
Otwarcie ofert
Protokół z sesji otwarcia ofert w dniu 12.06.2025 r. (773,05KB)