Budowa przyłącza ciepłowniczego przy ul. Smolki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM
BUDOWA PRZYŁĄCZA CIEPŁOWNICZEGO
w trybie
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
- ZAMAWIAJĄCY
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o. ul. Płowiecka 8, 37-700 Przemyśl
tel.: 16 670-74-02
fax: 16 670-53-84
e-mail:
web: www.mpec.przemysl.pl
KRS: 0000127415
NIP: 795-020-07-28
REGON: 650024129
- NUMER SPRAWY
2/ZP/2025
- TRYB I KATEGORIA ZAMÓWIENIA
Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony
Kategoria zamówienia - roboty budowlane
- TRYB POSTĘPOWANIA
Przetarg nieograniczony
Postępowanie niniejsze dotyczy zamówienia sektorowego na roboty budowlane poniżej kwoty 5 382 000 euro i do jego udzielenia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320).
Postępowanie przetargowe prowadzone jest w oparciu o:
- Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w MPEC Przemyśl Sp. z o.o., stanowiący załącznik Nr 1 do Zarządzenia Zarządu MPEC Przemyśl Sp. z o.o. Nr 1/2021 z dnia 4 stycznia 2021 r.;
- Procedurę Systemu Zarządzania Jakością P-SZJ-017 "Zakupy" obowiązującą w MPEC Przemyśl Sp. z o.o.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Opracowanie projektu zagospodarowania terenu (PZT) i projektu technicznego oraz budowa przyłącza ciepłowniczego wysokoparametrowego w technologii rur preizolowanych z kablem transmisyjnym do budynku przy ul. Smolki 11/11a, zlokalizowanego na dz. nr 1693 obr. 207 m Przemyśl.
- WADIUM
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 01 kwietnia 2025 r. do godz. 13.00
- ZAKRES PRAC STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (OBJĘTYCH OFERTĄ)
W składanej ofercie należy przewidzieć poniższy zakres prac:
- Opracowanie projektu zagospodarowania terenu i projektu technicznego;
- wykonanie zadań zgodnie z dokumentacją projektową (dł. przyłącza ok. 145 mb),
- dostawę materiałów do budowy przyłącza ciepłowniczego,
- rury preizolowane i rury stalowe (wg. projektu),
- 100% badania spawów metodą RTG,
- odtworzenie nawierzchni po wykonaniu np. terenów zielonych, chodników, drogi wewnętrznej itp. oznakowanie oraz zabezpieczenie placu budowy w tym robot budowlano- montażowych.
W ofercie nie należy przewidywać płukania i uruchamiania sieci i przyłącza.
Sugerowana wizja w terenie przed złożeniem oferty - termin do uzgodnienia telefonicznie.
Szczegółowy zakres prac został zawarty w dokumentach stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia (wymienione w pkt. 14 ogłoszenia)
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – WYKONANIA PRAC
- Termin opracowania projektu zagospodarowania terenu (PZT) oraz projektu technicznego przyłącza ciepłowniczego wysokoparametrowego w technologii rur preizolowanych z kablem transmisyjnym do budynku przy ul. Smolki 11/11a, zlokalizowanego na dz. nr 1693 obr. 207 m Przemyśl. - do 4 lipca 2025 r.
- Protokolarne przejęcie placu budowy przez Wykonawcę zadania (w osobie kierownika budowy Wykonawcy)-rozpoczęcie robót przez wykonawcę – do dnia 10 lipca 2025 r.
- Termin zakończenia prac na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 przy ul.hm. Izydory Kossakowskiej 1 (dz. 1784 obr. 207) – do dnia 29 sierpnia 2025 r.
- Termin zakończenia całości przedmiotu umowy- do dnia 30 września 2025 r.
- WYMOGI DOTYCZĄCE SKŁADANEJ OFERTY
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami określonymi w SWZ.
- Składana oferta (formularz ofertowy) musi zostać podpisana przez umocowaną prawnie osobę lub osoby reprezentujące oferenta lub posiadającą stosowne pełnomocnictwa.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca dostarczy potwierdzenie zrealizowanego zadania polegającego na wykonaniu sieci ciepłowniczej w technologii rur preizolowanych w okresie ostatnich 3 lat, o średnicy
co najmniej DN 50 i długości min. 120 mb., z podaniem rodzaju, daty i miejsca jej wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego i prawidłowo ukończone (referencje) (wg Załącznika Nr 3 do SWZ).
- MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta – postępowanie Nr 2/ZP/2025 nie otwierać przed godz. 12:30, 2 kwietnia 2025 r.” w jeden z wybranych sposobów:
- złożyć w sekretariacie Zamawiającego mieszczącym się w siedzibie MPEC Przemyślu Sp. z o.o. w Przemyślu przy ul. Płowieckiej 8, I piętro;
- przesłać pocztą na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o., 37-700 Przemyśl, ul. Płowiecka 8.
Oferty powinny zostać złożone w terminie do dnia 2 kwietnia 2025 r. do godz. 12.00. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 kwietnia 2025 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego (w Sali Narad). Przedstawiciele oferentów mają prawo uczestniczyć w otwarciu ofert.
- KRYTERIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT
Ocena ofert będzie przeprowadzana na podstawie poniższych kryteriów:
- Cena oferty (sumaryczna kwota wszystkich zadań objętych ofertą) – 92%
- Warunki gwarancji – 8%
Szczegółowe kryteria oceny - według Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO - WYŁONIENIA WYKONAWCY / DOSTAWCY NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH OFERT
Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi do pięciu dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od daty otwarcia ofert.
- UDOSTĘPNIONE PRZEZ MPEC DOKUMENTY POTRZEBNE DO PRZYGOTOWANIA OFERTY – ZAŁĄCZNIKI
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) + Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący załącznik do SWZ;
- Potwierdzenie zrealizowanego zadania;
- Wzór umowy z wykonawcą/oferentem określającej zasady i warunki wykonania zadania;
- Formularz ofertowy;
- Harmonogram rzeczowo-finansowy;
- Regulamin zamówień sektorowych.
- DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez rozstrzygnięcia, bez podania przyczyny przed otwarciem ofert w sytuacji, gdy występują okoliczności nieznane wcześniej uzasadniające unieważnienie postępowania. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty także, gdy po otwarciu ofert okaże się, że przekracza ona budżet Zamawiającego przeznaczony na dane zadanie.
- OSOBY UPOWAŻNIONE DO UDZIELANIA INFORMACJI
Wszelkich informacji w sprawie postępowania udziela w dni robocze w godz. 8.00 – 14.30:
Lidia Rostecka - w sprawach dotyczących postępowania
– tel. 16 670 42 53 wew. 247;
– tel. mob. 533 378 302
– e-mail:
Damian Ochenduszkiewicz - w sprawach technicznych
– tel. 16 670 42 53 wew. 249;
– tel. mob. 575 148 350
– e-mail:
Przemyśl, dnia 18.03.2025 r.
Dokumenty dotyczące przetargu
Ogłoszenie o zamówieniu sektorowym (887,46KB)
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) + Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (6,78MB)
Potwierdzenie zrealizowanego zadania (499,65KB)
Harmonogram rzeczowo-finansowy (412,09KB)
Otwarcie ofert
Protokół z sesji otwarcia ofert w dniu 02.04.2025 (367,13KB)