Wykonanie zdjęć termowizyjnych infrastruktury ciepłowniczej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM
WYKONANIE ZDJĘĆ TERMOWIZYJNYCH INFRASTRUKTURY CIEPŁOWNICZEJ
w trybie
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
- ZAMAWIAJĄCY
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o. ul. Płowiecka 8, 37-700 Przemyśl
tel.: 16 670-74-02
fax: 16 670-53-84
e-mail:
web: www.mpec.przemysl.pl
KRS: 0000127415
NIP: 795-020-07-28
REGON: 650024129
- NUMER SPRAWY
1/ZP/2025
- TRYB I KATEGORIA ZAMÓWIENIA
Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony
Kategoria zamówienia - usługa
- TRYB POSTĘPOWANIA
Przetarg nieograniczony
Postępowanie niniejsze dotyczy zamówienia sektorowego na dostawy poniżej kwoty 443 000 euro i do jego udzielenia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320).
Postępowanie przetargowe prowadzone jest w oparciu o:
- Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w MPEC Przemyśl Sp. z o.o., stanowiący załącznik Nr 1 do Zarządzenia Zarządu MPEC Przemyśl Sp. z o.o. Nr 1/2021 z dnia 4 stycznia 2021 r.;
- Procedurę Systemu Zarządzania Jakością P-SZJ-017 "Zakupy" obowiązującą w MPEC Przemyśl Sp. z o.o.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
„Analiza strat ciepła infrastruktury ciepłowniczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Przemyślu SP. z o.o. na podstawie lotniczych zdjęć termowizyjnych wraz ze sporządzeniem raportu z potencjalnymi nieprawidłowościami sieci ciepłowniczych”.
Jest to zamówienie na usługi, o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień (CPV)
72319000-4 - Usługi dostarczania danych;
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne.
- WADIUM
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 13 lutego 2025 r. do godz. 13.00
- ZAKRES PRAC STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (OBJĘTYCH OFERTĄ)
W składanej ofercie należy przewidzieć poniższy zakres prac:
- wykonanie zdjęć termowizyjnych,
- wykonanie analizy strat ciepła infrastruktury ciepłowniczej,
- dostarczenie raportu.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – WYKONANIA PRAC
- WYMOGI DOTYCZĄCE SKŁADANEJ OFERTY
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami określonymi w SWZ.
- Składana oferta (formularz ofertowy) musi zostać podpisana przez umocowaną prawnie osobę lub osoby reprezentujące oferenta lub posiadającą stosowne pełnomocnictwa.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca dostarczy potwierdzenie zrealizowanego zadania polegającego na wykonaniu min. 5-ciu usług każda w okresie ostatnich 3 lat, wraz z referencjami (wg Załącznika Nr 3 do SWZ).
- MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta – postępowanie Nr 1/ZP/2025 nie otwierać przed godz. 13:00, 14 lutego 2025 r.” w jeden z wybranych sposobów:
- złożyć w sekretariacie Zamawiającego mieszczącym się w siedzibie MPEC Przemyślu Sp. z o.o. w Przemyślu przy ul. Płowieckiej 8, I piętro;
- przesłać pocztą na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o., 37-700 Przemyśl, ul. Płowiecka 8.
Oferty powinny zostać złożone w terminie do dnia 14 lutego 2025 r. do godz. 12.00. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 lutego 2025 roku o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego (w Sali Narad). Przedstawiciele oferentów mają prawo uczestniczyć w otwarciu ofert.
- KRYTERIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT
Ocena ofert będzie przeprowadzana na podstawie poniższych kryteriów:
- Cena oferty (sumaryczna kwota wszystkich zadań objętych ofertą) – 100 %
- TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO - WYŁONIENIA WYKONAWCY / DOSTAWCY NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH OFERT
Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi do pięciu dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od dnia otwarcia ofert.
- UDOSTĘPNIONE PRZEZ MPEC DOKUMENTY POTRZEBNE DO PRZYGOTOWANIA OFERTY – ZAŁĄCZNIKI
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ);
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ);
- Wzór umowy z wykonawcą/oferentem określającej zasady i warunki wykonania zadania;
- Formularz ofertowy;
- Regulamin zamówień sektorowych.
- DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez rozstrzygnięcia, bez podania przyczyny przed otwarciem ofert w sytuacji, gdy występują okoliczności nieznane wcześniej uzasadniające unieważnienie postępowania. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty także, gdy po otwarciu ofert okaże się, że przekracza ona budżet Zamawiającego przeznaczony na dane zadanie.
- OSOBY UPOWAŻNIONE DO UDZIELANIA INFORMACJI
Wszelkich informacji w sprawie postępowania udziela w dni robocze w godz. 8.00 – 14.30:
Jacek Pacławski
– tel. 16 670 42 53 wew. 263;
– tel. mob. 502 080 685
– e-mail:
Przemyśl, dnia 06.02.2025 r.
Dokumenty dotyczące przetargu
Ogłoszenie o zamówieniu sektorowym (1,62MB)
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) (1,92MB)
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (226,14KB)
Potwierdzenie zrealizowanych usług (228,07KB)
Formularz ofertowy.pdf (153,18KB)
Otwarcie ofert
Protokół z sesji otwarcia ofert z dnia 14.02.2025 r. (473,76KB)
Protokół z wyboru ofert z dnia 14.02.2025 r. (628,87KB)