Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.mpec.przemysl.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Marek Król — email: m-krol@mpec.przemysl.pl lub telefonicznie 16 670 41 53 wew. 240 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: ul. Płowiecka 8, 37-700 Przemyśl,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Lokalizacja siedziby MPEC

Siedziba przedsiębiorstwa (MPEC) - budynek administracyjno-biurowy mieści się w Przemyślu przy ul. Płowieckiej 8.

 

Dojazd do siedziby MPEC

W odległości  ok. 330 - 350 metrów od wejścia głównego do siedziby Spółki znajdują się dwa przystanki autobusowe MZK:

Grunwaldzka – Os. Warneńczyka (kier. Ostrów). Linie autobusowe: 1, 10, 12, 28, 38.

Grunwaldzka – Os. Kmiecie (kier. Centrum). Linie autobusowe: 1, 10, 12, 24, 25, 28.

(stan na 05.11.2019r.).

 

Dostępność wejścia

Do budynku prowadzi jedno, wyraźnie oznakowane wejście. Do wejścia prowadzą trzy schody. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy przedsiębiorstwa. Brak podjazdu dla wózków inwalidzkich.

Obsługa interesantów odbywa się w pokojach poszczególnych komórek przedsiębiorstwa zlokalizowanych na pierwszym piętrze budynku, do którego prowadzą schody.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma windy.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

 

Dostępność toalety

Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze oraz na pierwszym piętrze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

 

Dostępność parkingu

Przed budynkiem w odległości ok. 40 metrów od drzwi wejściowych do budynku znajduje się parking dla interesantów z 15 miejscami parkingowymi.

Brak wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.  

 

Pomoc w pokonaniu barier architektonicznych w budynku

W przypadku niemożności dotarcia interesanta do właściwej komórki przedsiębiorstwa istnieje możliwość zejścia pracownika merytorycznego na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób.

 


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak tłumacza języka migowego