Usługi na roboty ziemne i utrzymanie zimowe posesji w latach 2021-2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - ŚWIADCZENIE USŁUG NA ROBOTY ZIEMNE I UTRZYMANIE ZIMOWE
o wartości zamówienia nie przekraczającego 30.000 Euro
w trybie
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
- ZAMAWIAJĄCY
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o. ul. Płowiecka 8,37-700 Przemyśl
tel.: 16 670-74-02
fax: 16 670-53-84
e-mail:
web: www.mpec.przemysl.pl
KRS: 0000127415
NIP: 795-020-07-28
REGON: 650024129
- NUMER SPRAWY
6/ZP/2020
- TRYB I KATEGORIA ZAMÓWIENIA
Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony
Kategoria zamówienia - usługi na roboty ziemne, ze szczególnym uwzględnieniem wykonywania prac w trybie obsługi awarii oraz utrzymania zimowego posesji Zamawiającego
- TRYB POSTĘPOWANIA
Przetarg nieograniczony
Postępowanie niniejsze dotyczy zamówienia sektorowego na roboty budowlane poniższej kwoty 5 350 000 euro i do jego udzielenia nie stosuje się zapisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
Postępowanie przetargowe prowadzone jest w oparciu o:
- Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w MPEC Przemyśl Sp. z o.o. stanowiący załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 6/2015 z dnia 29 grudnia 2015r.;
- Procedurą Systemu Zarządzania Jakością P-SZJ-023 "Zakupy" obowiązującą w MPEC Przemyśl Sp. z o.o.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Świadczenie w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. usług na roboty ziemne, ze szczególnym uwzględnieniem wykonania prac w trybie obsługi awarii sieci ciepłowniczych eksploatowanych przez Zamawiającego. W tym celu Oferent powinien dysponować sprzętem spełniającym warunki techniczne o których mowa w ppkt. a – d, wraz z obsługą operatorską:
- koparko-ładowarka na kołach gumowych, o głębokości kopania co najmniej 5,5 m oraz dopuszczalnym udźwigu na łyżce ładunkowej co najmniej 1 t;
- koparko-ładowarka z młotem wyburzeniowym;
- minikoparka na gąsienicach gumowych, o głębokości kopania co najmniej 2,2 m;
- miniładowarka na kołach lub gąsienicach gumowych;
- dźwig samochodowy – maksymalny udźwig ok. 6 t.
- samochód samowyładowczy o masie całkowitej do 3,5 tony
2. Świadczenie w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. usług w zakresie utrzymania zimowego (odśnieżania) posesji Zamawiającego
- ZAKRES PRAC STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (OBJĘTYCH OFERTĄ) I ZASADY ICH ŚWIADCZENIA
1. W zakresie prac ziemnych (ust. 5 pkt. 1)
- Usługa dotyczy wykonywania prac ziemnych w granicach administracyjnych miasta Przemyśla;
- Zlecenie wykonania prac w trybie obsługi awarii będzie następowało telefonicznie, bez uprzedniego zamawiania, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego a wykonawca/oferent musi rozpocząć pracę w czasie maksymalnie 2 godzin od momentu zgłoszenia;
- Zlecenie wykonania prac w trybie innym niż określony w ppkt. 2 będzie następowało telefonicznie, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia prac ziemnych przez wykonawcę/oferenta;
- Wykonawca/oferent będzie w gotowości przyjęcia zlecenia od Zamawiającego w każdy dzień kalendarzowy, zaś w sprawach o których mowa w ppkt. 2 - w każdy dzień kalendarzowy czasu trwania umowy, w trybie 24 h/dobę;
- Wykonawca/oferent poda numer telefonu na który Zamawiający będzie mógł zlecać realizację przedmiotowych prac;
- Zamawiający nie określa ilości ani efektywnego czasu świadczenia usług;
- Wykonawca/oferent zapewnia maszyny sprawne technicznie i obsługiwane przez operatorów posiadających wymagane uprawnienia i doświadczenie zawodowe przy pracach związanych z usuwaniem awarii sieci ciepłowniczej;
- Czas świadczonej usługi liczony jest od momentu przybycia sprzętu na miejsce świadczenia usługi do momentu odjazdu z tego miejsca po wykonaniu prac;
- Cena za świadczoną usługę naliczana będzie w oparciu o stawkę zł/ godz. stałą dla danego rodzaju sprzętu w całym okresie obowiązywania umowy.
2. W zakresie utrzymania zimowego (ust. 5 pkt. 2)
- Usługa dotyczy wykonywania prac ziemnych w granicach administracyjnych miasta Przemyśla;
- Zlecenie wykonania prac w trybie obsługi awarii będzie następowało telefonicznie, bez uprzedniego zamawiania, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego a wykonawca/oferent musi rozpocząć pracę w czasie maksymalnie 2 godzin od momentu zgłoszenia;
- Zlecenie wykonania prac w trybie innym niż określony w ppkt. 2 będzie następowało telefonicznie, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia prac ziemnych przez wykonawcę/oferenta;
- Wykonawca/oferent będzie w gotowości przyjęcia zlecenia od Zamawiającego w każdy dzień kalendarzowy, zaś w sprawach o których mowa w ppkt. 2 - w każdy dzień kalendarzowy czasu trwania umowy, w trybie 24 h/dobę;
- Wykonawca/oferent poda numer telefonu na który Zamawiający będzie mógł zlecać realizację przedmiotowych prac;
- Zamawiający nie określa ilości ani efektywnego czasu świadczenia usług;
- Wykonawca/oferent zapewnia maszyny sprawne technicznie i obsługiwane przez operatorów posiadających wymagane uprawnienia i doświadczenie zawodowe przy pracach związanych z usuwaniem awarii sieci ciepłowniczej;
- Czas świadczonej usługi liczony jest od momentu przybycia sprzętu na miejsce świadczenia usługi do momentu odjazdu z tego miejsca po wykonaniu prac;
- Cena za świadczoną usługę naliczana będzie w oparciu o stawkę zł/ godz. stałą dla danego rodzaju sprzętu w całym okresie obowiązywania umowy.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – WYKONANIA PRAC
- Termin rozpoczęcia prac: – 01.01.2021r.
- Termin zakończenia prac: – 31.12.2022r.
- WYMOGI DOTYCZĄCE SKŁADANEJ OFERTY
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym w jednym egzemplarzu. Do składanej oferty oferent winien załączyć poniższe dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- wykaz sprzętu niezbędnego do wykonywania prac określonych w niniejszym zamówieniu będącego w dyspozycji oferenta.
- Składana oferta (formularz ofertowy) oraz pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginałów podpisanych przez umocowaną prawnie osobę lub osoby reprezentujące oferenta lub posiadającą stosowne pełnomocnictwa. W przypadku złożenia dokumentów w formie kopii, dokumenty muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone przez osobę uprawniona do reprezentowania oferenta.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (ust. 5 pkt. 1 – w całości oraz ust. 5 pkt. 2 – w całości).
- MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Oferty prosimy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Oferta – postępowanie Nr 6/ZP/2020 – obsługa sprzętem”, w jeden z wybranych sposobów:
- złożyć w sekretariacie Zamawiającego mieszczącym się w siedzibie MPEC Przemyślu Sp. z o.o. w Przemyślu przy ul. Płowieckiej 8, I piętro;
- przesłać pocztą na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Przemyślu Spółka z o.o., 37-700 Przemyśl, ul. Płowiecka 8.
- przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail:
- przesłać na skrytkę Zamawiającego na platformie ePUAP: /mpec-przemysl/SkrytkaESP
W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej (pkt. 3 i 4) plik zawierający formularz ofertowy może zostać przez oferenta zabezpieczony hasłem. W takim wypadku oferent jest zobowiązany podać telefonicznie, przesłać sms-em (na nr telefonu określony w ust. 15) lub e-mailem ( lub ) hasło dostępowe, najpóźniej na 5 minut przed terminem otwarcia ofert.
Oferty powinny zostać złożone w terminie do dnia 14 grudnia 2020r. do godz. 12.00. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, na skrzynkę pocztową e-mail lub skrytkę ePUAP Zamawiającego.
- MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 grudnia 2020r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego. Przedstawiciele oferentów mają prawo uczestniczyć w otwarciu ofert. Chęć uczestnictwa w otwarciu ofert należy zgłosić Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed otwarciem ofert, w celu zapewnienia wymogów sanitarnych (COVID – 19).
- KRYTERIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT
Ocena ofert będzie przeprowadzana na podstawie poniższych kryteriów:
- Cena oferty – 100%, obliczana wg wagi poszczególnych składowych:
1.1 w zakresie prac ziemnych (ust. 5 pkt. 1):
a) | całodobowa gotowość do przyjęcia zlecenia | 30 % |
b) | prace ziemne minikoparką | 40 % |
c) | prace ziemne miniładowarką | 5 % |
d) | prace ziemne koparko-ładowarką | 5 % |
e) | prace ziemne koparko-ładowarką z młotem wyburzeniowym | 10 % |
f) | prace dźwigiem | 5 % |
g) | prace transportowe samochodem | 5 % |
RAZEM | 100 % |
1.2 w zakresie utrzymania zimowego (ust. 5 pkt. 2):
a) | kwota za każdą godzinę pracy | 100 % |
Każda ze złożonych ofert oceniana będzie odrębnie dla zakresu o którym mowa w ust. 5 pkt. 1 oraz dla zakresu o którym mowa w ust. 5 pkt. 2.
- TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO - WYŁONIENIA WYKONAWCY / DOSTAWCY NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH OFERT
Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi do dnia 16 grudnia 2020r.
- UDOSTĘPNIONE PRZEZ MPEC DOKUMENTY POTRZEBNE DO PRZYGOTOWANIA OFERTY – ZAŁĄCZNIKI
- Formularz ofertowy
- INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez rozstrzygnięcia, bez podania przyczyny, przed otwarciem ofert, w sytuacji gdy występują okoliczności nieznane wcześniej uzasadniające unieważnienie postępowania.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty, także gdy po otwarciu ofert okaże się, że przekracza ona budżet zamawiającego przeznaczony na dane zadanie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty w całości lub w części (ust. 5 pkt. 1 – w całości oraz ust. 5 pkt. 2 – w całości), z najniższą ceną oferty.
- OSOBY UPOWAŻNIONE DO UDZIELANIA INFORMACJI
Wszelkich informacji w sprawie postępowania w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00 udziela:
Andrzej Jurkowski
– tel. 16 670 42 53 wew. 260;
– tel. mob. 513 087 845
– e-mail:
Przemyśl, dnia 25.11.2020r.
Ponieważ ceny jednostkowe poszczególnych prac i usług zawarte w ofercie złożonej w postępowaniu przetargowym przekraczały wskaźniki zawarte w wytycznych Zarządu MPEC Przemyśl Sp. z o.o. z dnia 11.12.2020r., zgodnie z ust. 14 pkt. 2 Ogłoszenia oraz par. 28 pkt. 1 lit. b Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w MPEC Przemyśl Sp. z o.o. stanowiący załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 6/2015 z dnia 29 grudnia 2015r. Zamawiający zamyka postępowanie przetargowe bez wyboru oferty.
Dokumenty dotyczące przetargu
Ogłoszenie o przetargu (1,38MB)
Formularz ofertowy w formacie pdf (557,65KB)
Formularz ofertowy w wersji edytowalnej (134,11KB)
Protokół z postępowania przetargowego z dnia 14.12.2020r. (1,29MB)
Wytyczne Zarządu MPEC ws. postępowania przetargowego z dnia 11.12.2020r. (296,12KB)